Monday, October 4, 2010

ANOTHER DAY

Its Monday......hmmmm.... seems like today little bit busy day for me.... my eyes feeling want to come out from it cage....heeeee... almost 8 hours in front of my laptop with dozen of work to be done.. hmmmm... what to do, need to work for life.... yeahhhh.... in other side, i'm having my new gadget on island now......yessss, its my new waterproof camera..... the only thing why i purchase this camera is.. wanna share to all of you how the underwater life view in Maldives.....heeeee.... but, only thid friday i will do that when my normal resting day.....

and the weather here seems to be still on up and down situation as, the rain, wave, wind..still coming and going..... more or less, we still manage to got little bit progress.... better than nothing.....hiewww.... its the toughest month we ever had here..... no progress, no payment..... and penalty of delaying waiting for us..... just can't imagine it....heee.... hiaaaa..... construction work always have risk like that rite......risk amounting big2 money..... you win you gain,.... its just like the words 'no pain, no gain',,,,,,,yessss.....ok, wanna see my new gadget.....haaaa....

thats it....heeeeee.... will start capture2 this coming weekend......kekeke....


capture late this evening.... look at the sky.....hmmm, its going to rain again here.....haizzzz


some progress been made... moving2.....damn slow now.....

not too bad quality for this camera but dont know how it would be perform inside the wate.... wait for friday..... i wonder how i can go for 5 meter... hmmmm..... illegal dive......no problem, i can easly dive to 3 meter only by wearing a normal mask/goggle.....heeee....hope can share with you all the view here......

For this week, i will be busy with my task..... drawing2..... but its already finish today..... yeahhhh.... after 2 days of rushing... finish it today..... what will be upcoming tomorrow.... too much pending actually.....haaa....no matter what, still surviving for all of it..... work like pro.....haaaa...

OMG.....i'm still with 2007 version.....haaaa...so oldies me.....haaaa...... but, still usable ma.......heeee....

owhh, thats my short update of the day..... ciao2 all... thanks for reading......heeee......

p/s..head free after 1 task finish today....hahaha.....




11 comments:

tiefazatie said...

wah!kamera baru!yes pas nie leh la ko tunjuk pic dlm air kan ging..hihi..neway..like my en.bebeh nie..gle main psp ka ko nie ging??hihi..xpe2..nt siap jg bha projek ko tu..hihi

ROLLENS said...

tu la bru smpai tu ging.. lma da sa menungg ni..... sabar menunggu ni....haaa.... suka2 nda ja tu ging psp... psp lama tu, mo 3 thn dah tu ooo....heeee..... mesti siap ni prujik....heeee

tiefazatie said...

hihi..berabes la ko nie nt kan..haha..ok jg bha tue..pandai la ko jaga brg bha tue namanya..hihi..iya2..sa sokong!rollen mau blik msia sdh nie..hihi

ROLLENS said...

yesss...hehe.... pndai la kunu jaga ni.... scratch sna sni sdh tu ging.....ekekeke.....

sokong la rollens.... mo blk sdh ni....haha

tiefazatie said...

haha..sot bha budak nie..haha..iya2..sa sokong!!!sila vote rollens yaa!!hihi...dtg sdh gla nie..haha

ROLLENS said...

ooowhhh No....ek,ekeke... sila la vote ya kawan....ekekeke.... andang2 jg tu gini.....huahua....

tiefazatie said...

hahaha...adoi la..pelik kang org tgk kte bha nie ging..kekeke

ROLLENS said...

hidup mesti hepi bah ging....ekeke.... Buli Bha Klu Kao.....heeeee

tiefazatie said...

haha..btol2..best bha kwn ngn ko ging..=D

zie said...

baa...mana gambar??kekeke..

ROLLENS said...

tie, u know me...ekekeke.....

zie, blum cuti baa.... nnt ari 5 la....hehe

Popular Posts

Recent Visitors

free counters